anoukUSA.reismee.nl

Foto\'s en Informatie!

Gister kreeg ik een mailtje van travelactive met daarin informatie over mijn gastgezin, mijn woonplaats en over de school!

Ik ben geplaatst in het plaatsje Saint Clair, dat ligt tegen de stad Saint Louis aan, een grote stad! Als het goed is kom ik op de Saint Clair Higschool, ik heb nog niet echt foto's kunnen vinden maar wel een website, en iel daar stonden de lunches op, ik word sowieso dik volgend jaar! ( zie onderaan)

Ook heb ik foto's van mijn huis en omgeving gekregen, een redelijk groot huis met volgens mijn hostfamily een grote tuin, dus dat is helemaal prima =) Ik heb mijn hostfamily ook gemaild maar ze hebben nog niet gereageerd, dus afwachten op een antwoord!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active