anoukUSA.reismee.nl

Hostfamily!

Mijn hostfamily is bekend!!

Gisteravond voordat ik ging slapen keek ik nog even op mijn mail, en ik had een bericht van Lu Parker, ze schreef dat ze erg blij was dat zij en haar man Jim mijn hostfamily zijn! Lu wordt ook wel Mama Lu of Aunt Lu genoemd door de meeste en Jim 'Papa Jim'. Ze wonen in the country maar vlakbij de stad. En ze hebben een schattig klein hondje die Scooter heet. Ook hebben ze een zoon Aaron maar die is al getrouwd en heeft 2 kindjes. Ze hebben alleen niet verteld waar ze precies wonen en ook van travelactive had ik nog geen bericht had maar dat komt vast snel! Ik ben super blij dat mijn hostfamily bekend is, en ze lijken me hele lieve mensen! Ik heb gelijk teruggemaild en ook gevraagd om wat foto's! Ik ben benieuwd!

x Anouk

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active